Nekad Borzy | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borzy

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,427
Reaction score
252
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? borzy__

Ange ditt födelsedatum 9 September 2009

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som får mig att ansöka till forum mod är att jag vill kunna hjälpa forumet till att bli en bättre plats och det ska vara snyggt och städat när en ny person ska in på forumet då ska det vara fint, det ser liksom extremt dåligt ut om forumet är super stökigt för en sådan här stor server samt så är forum mod en rolig grej att hålla på med.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja, det ska vara snyggt och fint. Det är precis som om att en mat bok står i en hylla som det står deckare på ett bibliotek.

Får en ansökan vara kopierad? Absolut inte, man ska skriva sina egna ord inte kopiera någon annans text.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Lite osäkert, dock så vet jag att det inte finns någon som skulle kunna göra det arbete jag kommer göra.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Det skulle vara helt rent och inget plagiat, alla trådar ska vara rätt och folk ska inte vara osäkra på forumet.

Hur ser din aktivitetet ut? Kommer vara aktiv minst 1 - 2 timmar varje dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej förutom att jag har varit forums mod tidigare och jag har varit mod tidigare så jag har koll.

Väldigt kompetent person

Nekad, tyvärr kom inte du vidare under denna Forums Mod antagningen men tack för din ansökan, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka