Nekad BORZ95 | Medlem ansökning (Örsk)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BORZ95

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malik

Vad är ditt discord namn? Berklam_11me#0121

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär ska heta borz baysangur och han kom till Sverige när han var 5 år gammal från chechenien och i hans liv gick det bra i skolan men han var aggressiv så han fick många mejl hem från skolan för att han hade slagit folk och kastat stenar på folk pga. sin aggressivitet. han följde de hans pappa genom att jobba som mekaniker han var duktig inom detta yrket och senare när han växte upp så fick han jobb på merkonomen. han gillar att vara social och umgås med sina vänner på fritiden han var fortfarande lite aggressiv som han var förut men det var inget som påverkade hans vardag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en social och en mycket seriös rp och kommer följa alla regler samt ha kul. jag kommer bidra med ett bra Community för unives framgång jag hoppas verkligen ni ger mig chansen att starta upp de nya rpandet för mig här på unive jag hoppas vi ses

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinns är att spela för att båda parterna ska ha roligt även ifall det krävs att "Förlora" scenariot eller att låta nåt got som kanske nte är så jäitte bra för dig men kanske roligt för motparten . man vill att alla ska ha kul för om jag är polis och stoppar någon för den kört snabbt är det inte kul för den personen som gjorde det och då får man respektera det som har hänt samma sak om jag skulle köra snabbt det är inte polisens fel och jag måste respektera det man ska tåla att förlora ett scenario

Hur hittade du Unive? jag fick ta reda från en vän som spelar de här.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig, lycka till!

Nekad efter muntligt, Anledning: En person säger reglerna till han.

Lycka till nästa gång!

Tillbaka