Accepterad bort buggat vapen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yado

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
hej, igår lootade jag t4rget på en hera comos cqr ar ( osäker på stavningen) och nu är den borta ur mitt stash, vad har hänt?

hej, igår lootade jag t4rget på en hera comos cqr ar ( osäker på stavningen) och nu är den borta ur mitt stash, vad har hänt?
Det skedde en bugg, och eftersom det endast är ett vapen så gör det inte så mycket. Bara pwg2 ifall du tänker på att du ska få tillbaka och bara spelar för makt punkt slut.

Det skedde en bugg, och eftersom det endast är ett vapen så gör det inte så mycket. Bara pwg2 ifall du tänker på att du ska få tillbaka och bara spelar för makt punkt slut.
så du menar om jag rånar någon på ett vapen och det vapnet buggar bort spelar då jag för makt och pengar eller vill jag ha tillbaka vapnet som jag rånade någon på sedan finns det ingen regel som heter pwg2 utan powergaming finns den lyder att du bara spelar efter speciella mål eller makt det är inte det yado uttrycker sig i sitt inlägg att han gör utan han vill kanske bara ha tillbaka vapnet som buggades bort jag ser inte problemet varför du går till attack på han och anklagar han för pwg. Sedan forumet och serverhjälp är till för exat sådana saker som detta bort buggade vapen buggade bilar hjälp på servern den heter ju ändå Serversupport han gör helt rätt som skriver att hans vapen buggades bort det hade ju varit kul om detta händer dig med eller vad tycker vi ?

det finns chans att den har buggat bort eller att den har blivit borttagen eller så har staff tagit den eller om du lämnat din bil ute så kanske någon tog den
detta har hänt flera som stashar i BMW I8 nu vet jag inte om du gör det men det har hänt andra

Antagligen har det skett en bugg eller att någon tagit den ur din bil kanske, tyvärr ersätter vi ej föremål.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka