BorrY | Palace-chef ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BorrY

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace

Vad heter du IRL? Anton

Hur gammal är du? 12

Hur många timmar har du på Fivem? 1096,6 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är en seriös RPare och ser detta som en chans att utväckla min nattklubbs RP, har även erfarenheter från andra servrar där jag har varit klubb ägare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit ägare av Unicorn på 3 andra servrar för länge sedan. Så jag vet hur allting funkar osv.

Berskiv din karaktär? Barry är 21 år gammal och redan när han var 17 var hans största dröm att ha den mest populära klubben i staden, han jobbade dag och natt för att kunna försörja sin familj och spara till en natt klubb. När Barry var 19 kom han i kontakt med dom "äldre" och började då hänga med dom, men när han berättade för dom vad hans största dröm va så bara skrattade dom och sa till honom att han aldrig skulle lyckas. Barry fick ännu bättre självförtroende och tjänade nu dubbelt så mycket pengar som han gjorde innan. När han fyllde 20 hade han redan köpt ett nytt hus och 2 bilar till sin familj, men nu är det bara en sak han jobbar för och det är att få sin egen nattklubb.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 5-6 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nepp.

Har du läst våra Regler? Såklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka