Accepterad Boris | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
66
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198123925574/

Ditt Hex-ID: 110000109c14046 (Hex)

Vad är din discord tagg? BORIS#5809

Vem var det som bannade dig? IKEA

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: alien.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? varför staff banna mig var för att jag valde att bryta mot en regel på servern vilket jag är fullt medveten om, men jag ber om att få komma tillbaks med mycket bättre rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan så var jag på sjukhuset och vänta på min vän, då kommer en polis upp till mig och säger att jag har blivit mistänkt för att bära vapen, då sätter han handklovar och jag loggar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig, jag vet att jag har gjort fel, men jag vill komma tillbaks och visa att jag har förbättrat min rp och den är inte lika dålig som förr

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för att jag har rdmat och vdmat och lallat, men den tiden är över och det kommer aldrig att ske igen. Det var också väldigt länge sedan jag blev bannad det var 2 bans på 3 månader, vilket man kan se väldigt stora framsteg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat välja att inte logga och rpa som man egentligen ska, eftersom då hade det blivit mycket roligare för båda, eftersom då hade man kunnat göra ett helt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja extremt mycket, kommer att följa varenda regel, och rpa som en riktig människa nu och inte någon som bara vill hamla i bra scenarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vill inte se att du gör om de igen. Nästa gång blir de hårdare åtgärder. Ha en fortsatt trevlig kväll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka