Nekad Boris | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
66
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198123925574/

Ditt Hex-ID: 110000109c14046 (Hex)

Vad är din discord tagg? BORIS#5809

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 4dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-12 180432.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter som att jag lallade på sjukhuset, då jag och mina vänner slogs där, och jag förstår varför han bannad mig, och det jag gjorde var fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan var att vi skulle lämna min kompis på sjukhuset eftersom han hade dött, då valde jag och mina kompisar som väntade på honom att små slåss på sjukhuset, och det var då jag vart bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel och jag står på mig det ansvaret, men jag ber dig efter en andra chans,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för att jag har rdmat och vdmat och lallat, för men den tiden är över och det kommer aldrig att ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att slåss med mina vänner och bara låtit de vara tills den kompisen jag väntade på var klar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka