Accepterad Borenstam33 | Chef-jobb ansökan [Falck] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

grevissh

Icke Medlem
Meddelanden
673
Reaction score
37
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? David

Vad heter du på discord? Borenstam#0640

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2,5 år tillbaka. Nytt konto här därav att de står att jag gick med (30 Juli 2022)! Kan kollas på mina discord roller!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hur jag skulle utveckla jobbet som chef på Falck är väldigt simpelt vill jag säga. Jag som person har alltid drifts av att ha en professionell arbetsplats där alla personer ska trivas och ingen ska känna sig utanför. Jag kommer skapa glädje men ändå noggrannhet inom Falck! Alla mina anställda skall veta hur de utför sitt jobb på högsta kvalitet samt för att utveckla RPn inom de mekaniska yrket. Jag vill och vet att jag kan förbättra RPn inom Falck! Det jag också tycker är väldigt viktigt är att cheferna stannar kvar på sitt jobb, man tar inte bara över en firma sen på något sätt slutar efter ett tag. Man skall stanna kvar fast det kommer Ups and Downs inom det speicella yrket. Jag kommer alltid vara en trogen chef som ni kommer kunna lita på som också kommer stanna kvar ett väldigt bra tag!

Om jag fick möjligheten att bli chef över Falck skulle jag kunna bidra med stabilitet till servern. Att inte ha ett fungerande mekaniker yrke kommer skapa små stress bland oss alla, jag kommer se till så att de alltid finns aktiva förare under morgonen, förmiddagen, eftermiddagen samt kvällen. Natten kommer jag också självklart fixa! Hur jag skulle kunna göra det är genom min kunnighet inom yrket och personerna på servern.

Mitt största mål är att alltid finnas där för våra kollegor och invånare. Det är vårat hjärta till servern och därför anser jag att det alltid är viktigt att finnas där för dem när det behövs, vad det än gäller. Som tidigare nämnt ovanstående fr, brinner jag för att kunna utveckla både mig och andra. Att kunna ta lärdom av varandra och alltid bemöta folk med ett stort hjärta! För att kunna utveckla ett företag eller ett jobb som detta är det alltid viktigt att kunna läsa av olika personer, att kunna bemöta den enskilda individen. En väldigt viktig punkt i det hela om det ska fungera. Hela livet har jag varit bland människor och kunnat ta in min omgivning, och det är nog därför jag lägger märke till det minsta lilla som kan ske runt omkring oss. Att kunna förstå en människas känslor är något utav finaste vi har bland oss och det är därför just jag tycker att jag skulle passa som chef! För att kunna sprida kärleken och lyckan bland oss alla.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt goda erfarenheter inom de mekaniska yrket både på spel samt IRL. Som chef vill jag säga att jag också har väldigt goda kunskaper då jag drift ett antal firmor på just Unive. Jag vet mestadels hur spelarna fungerar på servern samt hur man ska styra för att alla ska känna sig välkomna och hemma inom våra jobb på Falck. Kommer se till så att alla har grundkunskaper inom Mekaniker jobbet och lära personerna allt jag kan för att förbättra både mig och mina anställda.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, för att hålla ett stabilt läge inom jobbet med mina anställda

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka