Borenstam | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borenstam

Icke Medlem
Meddelanden
237
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? Borenstam#0640

Ange ditt födelsedatum 3 September 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag - 08.00 - 11.45 13.00 - 15.20 17.00 - 22.00

Tisdag - 08.00 - 09.35 10.20 - 12.30 14.05 - 16.35 18.00 - 22.00

Onsdag - 08.00 - 09.45 10.50 - 12.50 13.50 - 16.30 18.00 - 22.00

Torsdag - 08.00 - 10.40 12.45 - 14.00 14.25 - 17.00 18.00 - 22.00

Fredag - 09.30 - 11.25 12.25 - 15.00 17.00 - 00.00

Lördag - 10.00 - 15.00 16.00 - 18.00 19.00 - 00.00

Söndag - 10.00 - 14.00 15.00 - 18.00 19.00 - 00.00

Jag vill försöka få in små raster för att hålla ett bra fokus under hela dagen.

Berätta om dig själv Jag som person älskar och brinner för att hjälpa folk har alltid i hela mitt liv hjälpt och samarbetat med folk för att lösa situationer och hjälpa folk så gott det går. Just nu på min fritid håller jag på att utveckla ett företag för att ge kläder till folk som behöver hjälp med det och försöker hjälpa så många jag kan. Det är inte bara trasig kläder det är street kläder och designer kläder som är modet just nu. För tycker alla förtjänar att få kläder och kläder som gillar. Det är lite vad jag håller på med just nu men annars så gymmar jag och hänger med vänner samt pluggar.

Vad skulle du göra om du blir staff? Det jag skulle göra om jag blir staff är att jag kommer verkligen hjälpa så mycket jag kan och lösa alla scenarion så alla känner att det har blivit bedömt rätt. Jag kommer alltid vara trevlig mot alla spelar samt staffs och visa att jag finns där för alla. Jag kommer ofta sitta och spectate folk så alla scenarion går rätt till och så alla sköter sig!

Hur länge har du spelat på Unive? Sen början av sommaren.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? För jag brinner för Unive!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer alltid finnas är för spelarna oavsett vad, jag kommer aldrig favorisera personer eller någonting. Kommer lyssna på alla spelare och ta emot kritik samt vad jag är bra på och kan utveckla.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har väldigt mycket erfarenheter inom Staff/Support då jag själv har ägt en server och varit staffs på många serverar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har aldrig varit staff på Unive och alla serverar har ju olika kommandon men kan lista dom jag tror ni har

/goto - sen ID för att teleportera till spelare
/gethere - sen ID för att spelaren skall komma till dig
/announce - Då skriver man något viktigt meddelande man vill att servern skall veta
/slap - sen ID Det är olika ibland kan man dö eller så tar det bara ett slags % av hälsan på spelaren
/kick - sen ID, Anledning Det är för att sparka ut spelare ur servern som en slags varning
/ban - sen ID, Anledning Det är för att banna någon från servern som ej skall vara på servern för t.ex den går runt och bara dödar folk
/freeze - sen ID för att göra någon helt frusen i luften
/unfreeze - sen ID för att göra så personen inte är frusen i luften längre
/akill - sen ID för att döda någon direkt
/eject - sen ID det är för att kasta ut någon ur bilen
/givehealth - sen ID sen 1 till 100 hur mycket personen skall få
/giveweapon - sen ID sen ID på vapnet
/resetallweapons är så alla vapnen försvinner man resettar dom
/givearmour - sen ID och det är samma som /givehealth fast armour och inte hälsa
/tpm - Telepoterar dig till din waypoint

Det är dom jag tror ni har på servern!

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Självklart! Jag älskar att lära mig nya saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på Unive RP

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har dyslexi så jag är inte den bästa på att kunna utveckla mina texter och skriver som jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka