Borenstam | Ansökan till Support | [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borenstam

Icke Medlem
Meddelanden
237
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? Borenstam#0640

Ange ditt födelsedatum 3 September 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag -
08.00 - 11.45
13.00 - 15.20
17.00 - 22.00

Tisdag -
08.00 - 09.35
10.20 - 12.30
14.05 - 16.35
18.00 - 22.00

Onsdag -
08.00 - 09.45
10.50 - 12.50
13.50 - 16.30
18.00 - 22.00

Torsdag -
08.00 - 10.40
12.45 - 14.00
14.25 - 17.00
18.00 - 22.00

Fredag -
09.30 - 11.25
12.25 - 15.00
17.00 - 00.00

Lördag -
10.00 - 15.00
16.00 - 18.00
19.00 - 00.00

Söndag -
10.00 - 14.00
15.00 - 18.00
19.00 - 00.00

Jag vill försöka få in små raster för att hålla ett bra fokus under hela dagen.

Berätta om dig själv Hej, Mitt namn är David och jag är 16 år gammal. På min fritid gillar jag att umgås med vänner och träning är mitt stora intresse. Skolan är för mig självklart också viktig och är något jag prioriterar över det allra mesta. Jag skulle beskriva mig själv som en social och driven person som brinner för det jag gör och vill hjälpa så många som jag kan och så mycket som jag kan. Har lätt att prata med människor och samtidigt ha ett bra bemötande. Bra tålamod och lugn är två utav mina många egenskaper. Hoppas detta väckte ett intresse och får dig vilja välja mig som support. Vänliga hälsningar, David

Vad skulle du göra om du blir staff? Det jag skulle börja med att göra är att lära känna alla i staff teamet, det gör jag för att vi ska kunna arbeta på så effektivast sätt som möjligt. Sedan kommer jag lära mig vid alla funktioner jag kan nyttja vid support ärenden och liknande! Sedan kommer jag börja direkt att ta support och hjälpa alla som behöver hjälp på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelade faktiskt i början när ni hade det originala sjukhuset där vid groove street, har Sjukvårdar chef på den tiden under 2 veckor ungefär. Så jag kan spelat ett bra tag hos er! Sen har det ju självklart varit veckor jag har tagit paus från just FiveM men jag spelade först när servern var ny öppnad.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag är väldigt aktiv som support och hjälper till med så mycket som jag själv kan för att spelarna ska trivas på bästa sätt. Samtidigt så har jag lätt att prata med människor precis som tidigare nämnt och har en lugn ton för att få spelarna att förstå på ett så bra sätt som möjligt samtidigt som de känner sig väl bemötta. Jag som spelare på servern hör väldigt ofta att ingen hjälper i support och så ska det verkligen inte vara! Jag kommer verkligen finnas där för spelarna på servern och hjälpa alla som behöver hjälp.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Folk ska inte behöva vänta lång tid på att få hjälp, jag kommer finnas där för alla spelare oavsett vad. Jag kommer hjälpa dom så fort som möjligt och göra så dom blir nöjda och känner att dom har fått den hjälp dom behöver på servern.

Det jag oftast upplever på support och högre staff medlemmar är att dom aldrig svarar i PM, när man ställer en simpel fråga eller liknande så får man nästan aldrig svar och jag tror inte jag är den enda som upplever att det är sådant. Jag strävar verkligen efter att hjälpa så många jag kan muntligt men skriftligt också! Jag kommer alltid svara i PM hur knepig eller enkel frågan är.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har väldigt många erfarenheter av själva staff på olika serverar, nu var det ett bra tag sedan jag var staff men jag kan fortfarande funktionerna på hur allt funkar osv. Sen är det väll så att nya kommandon har kommit till och då behöver jag självklart plugga till det så jag kan det utantill när jag hjälper folk på servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Som jag nämnde innan så antar jag att det kommit flertal kommandon och det har byts namn på dom flesta så jag skulle säga i nu läget så har jag väll inte så jättebra koll på det, jag älskar att lära mig nya grejer så det är inget problem för mig att plugga in dom nya kommandon så jag kan det! Dom jag kan nuvarande är

- /Bring ID - teleporterar individer till dig
- /Kick ID - Anledning - Kickar spelaren från servern. Spelaren kan ansluta sig tillbaka direkt efter.
- /Noclip - gör så att du flyga och ingen annan spelare på servern kommer ha syn på dig.
- /Revive - används för att återställa din karaktär till en bra hälsa
- /sv - Används för att kontakta andra servervakter
- /Toggleid - Gör så att du ser andra spelares ID
- /Giveitem ID - Vapennamn - Antal - Används för att spawna in olika föremål
- /Tpm - Används efter du har lagt en checkpoint så kan du skriva [TPM] så teleporteras du till platsen
- /Goto ID - Används så att du kan teleporteras till en annan spelare
- /sqlban ID - Anledning - Används för att banna folk under en längre period
- /sqlbanoffline ID - Anledning - Används för att banna folk under en längre period När dem inte är online
- /Freeze ID - Det fryser den specifika personen man har skrivit på
- /Setjob ID - jobb - Grad - Gör så att du blir anställd på ett yrke
- /Spec - ger dig en meny där alla spelares namn står. då kan du välja att specca en specifik individ
- /Togglename - Gör så att du ser steam namn och ID på andra spelare
- /Sc Vad du vill skriva - Skriver i en privat chatt som bara staffs kan se
- /skin skin - ger en chans för individ att modifiera sin karaktär
- /sqlunban - tar bort perioden individen är avstängd för

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Självklart! Jag älskar att lära mig nya saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar endast på Unive RP

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Det viktigaste jag skulle vilja berätta för er är att jag har läs och skriv svårigheter så kallad dyslexi därför har jag inte kunnat få ner allt jag tänker i skrift.

Senast ändrad:
+rep väldigt kunnig individ som skulle hantera support perfekt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka