Accepterad Bord | Medlem ansökning [ratnose]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bord

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198160972540/

Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor

Vad är ditt discord namn? Bord#0420

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulla Mohammed han är 32 år och är trevlig men om han känner om någon har attyd mot han så blir han väldigt arg och bestämnd. Han är väldigt omogen han håller på med busigheter hela tiden det kan vara grova eller milda grejer han kan göra. Han gillar att dricka alkohol och anväda tobak på sina vardagar och helger. Han växte upp i Afrika, hans föräldrar dog när han var 5 år gammal. När han fyllde 10 så åkte han till Sverige för ett bättre liv men det han fick var konstant mobbning i skolan för att han inte kunde språket så bra. När han fyllde 15 så börjar han hamna i fel grupper och börjar göra krimminella grejer som att råna folk. På sin fritid så tränar han hårt för att kunna bli starkare och snabbare för att göra rånen bättre. På kvällarna så chillar han med sina pollare och gör brott och dricker alkohol. Hans intresse har alltid vart bilar och att åka snabbt så han gillar att hålla på med bilar. Abdulla kommer bidra med väldigt bra roleplay på servern så att alla har det roligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit med på många roleplay server och jag har massor med roleplay erfarenhet så jag skulle kunna passa bra som medlem eftersom att jag har mycket erfarenhet. Det jag vill göra är att ha bra senarion så att alla på servern ska kunna ha det bra och inte bara jag. Det jag vill är att de som rp ska kunn a ha det bra och inte tråkingt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra senarion och att se till så att folk på servern har det roligt och ha rättvis roleplay så att alla kan ha det bra. Så att ingen ska ha det tråkigt när de kör jag vill bara att alla ska kunna ha det roligt på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ser till att alla har det roligt i ett senario och inte bara sig själv. t.ex om jag vinner i ett senario så att jag har det bara bra och att den andra personen inte har det bra i senariont. Då så måste man fixa så att båda har det bra i senariot och inte bara sig själv.

Hur hittade du Unive? Några vänner sa att jag skulle spela. Så jag gick in på servern och hade det roligt så jag vill bli medlem för att forsätta med roleplay på denna server så att folk ska kunna ha det roligt när de rp med mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka