Nekad Borat | Åtgärd Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borat

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Servervakt Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
402
Reaction score
35
Åtgärds-referens
ID: 2036 — Normal (11.25p)
Typ: Powergaming (§ 4.1h), Sunt Förnuft (§ 4.1j)
Anledning: voltar, krockar, rpar inte på skador tillräckligt, skjuter polis, ej sista utväg.
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-04-24
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev pittad utav någon sedan så sitter jag fast i ett litet hörn i motorvägen då kommer polisen och blockerar av så jag ej kan köra då kör jag in i dom lite löst och då flippar min bil, sedan så hoppa jag ut och riktar för att göra scenario när mer förstärkning kommer tar jag en polis bil i sista utväg och då poppar de mina däck, då kan jag ej svänga eller bromsa och flyger av ett berg när jag voltar lite och landar rpar jag med /me och röst sedan kan jag ej framföra fordonet för mer än 1 av däcken e poppade då hoppar jag ut och skjuter en polis i benet sen blir jag benad och tagen.

Jag gjorde fel utav mig att inte ge upp scenariot jag ångrar det väldigt mycket, jag hoppas och ber om en ny chans.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker inte det var felaktigt men ber om en ny chans eftersom jag har lärt mig nu att inte skjuta tillbaks mot poliser och bara ge upp scenariot eftersom jag var i underläge.

Har du bevis som stödjer din överklagan? staffs pm

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka