Accepterad Booztaz | Ban Överklagan (Shayan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Booztaz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181089099/

Ditt Hex-ID: 110000148c4494b

Vad är din discord tagg? Booztaz#4713

Vem var det som bannade dig? shayan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-24 152238.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att dom såg mig vdma!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt i min bil och märkte att en staff ville ha in mig i support och då sa jag"men chilla" i text ooc och menade att jag kommer support efter scenariot skulle jag hoppa support ! allt detta har varit dsync på dfen senaste tiden har det avrit så att jag har fått mkt dsync det är skit konstigt ska rensa min cache detta kommer aldrig ske igen och jag ska se till att hålla litge avstånd så att inte detta kommer hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig tycker jag att den var felaktig men som staffen såg att jag körde in i ngn men det var ju deras perpspektiv men enligt mig så nuddade jag it han som sagt jag ber som helst mkt om ursäkt och jag fattar inte vrf det har blivit så mkt dsync på senaste tiden på denna server som sagt5 ber om ursäkt ska vara lite försiktig nästa gång

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag pwg 3 ggr nu pluss 1 gång lall förr i tiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte hade varit nära den dära moppe grabben

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska vara försiktig när man kör bil och man ska hålla lite avstånd för alla i trafiken men samt har det
blivit mkt dsync på denna server den senaste tiden så ni är medvetna om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut men förlåt mig jag gillar verkligen denna server sjukt mkt och kommer som sagt fortsätta spela på denna tills den dör ut rättare sagt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka