Nekad bootyboy | Medlem ansökning [Gatti]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bootyboy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069126263

Vad är ditt namn i verkligheten? jakob

Vad är ditt discord namn? jakobs telefon#4612

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Israelsson och han är 22 år gammal. Som liten var han en tuff grabb som hade mycket kompisar. men sen i högstadiet så gick betygen ner och han fick mycket frånvaro. Men till gymnasiet började jag känna att han verkligen ville ha ett jobb. Så jag tog tag i mitt liv och började om på nytt. Han har innan bot hos mina föräldrar och kände att det var dags för nytt. Så Kan flyttade till Unive. Han har hört mycket fint om Unive från andra kompisar som besökt. Han har några kompisar från denna stad och han har lätt att skaffa nya. Han skulle kunna tänka mig att jobba som bilmekaniker eller bilförsäljare eller något liknande för att göra samhället tryggare och bättre. Han hade velat bli verifierad rätt fort så jag kan skaffa ett jobb och kunna köpa min egna drömbil. Han vill att människor i staden ska kunna känna sig trygga när dom går med andra människor på stan. Dom ska inte behöva känna den känslan att kanske bli rånad. Han har mycket erfarenhet av bilar då jag skruvat mycket hemma hos hans mormor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? som sagt jag kommer försöka göra trygghet på servern och skulle gärna vela utvecklas. Jag är öppen för näst intill alla jobb. Min dröm är sedan att sitta som tex admin eller support och hjälpa alla på servern så dom får ett bra och tryggt rollspel. Jag tycker det är kul att hjälpa folk. Jag kan ta emot kritik om jag gör något fel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle kunna bidra med väldigt rolig och seriös rp till unive. Sen gillar jag även att rpa med många olika personer och därför är just unive väldigt bra. Men iallfall skulle jaqg bidra med kreativ och rolig rp till servern och dens spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska göra roliga men ändå braa scenarion till båda sidorna. Båda sidorna ska kunna förlora eller vinna och inte köra för att vinna scenariona hela tiden. Man ska göra så båda sidorna får det kul men ändå bra.

Hur hittade du Unive? genom vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka