Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069126263
Ditt Hex-ID: 11000014217de77
Vad är din discord tagg? pitach#2108
Vem var det som bannade dig? amos
Hur lång tid var din ban? ingen tid
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi hade lite för skoj o hade typ sex och sånt för alla hade tråkigt ingen svara på help ingen mekonom kom ingen falck eller nåt så vi lalla lite o jag vet att jag gjorde fel.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi lalla och gjorde ett misstag som jag vill gottgöra
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig vi lalla
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lalla
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte lalla om man har tråkigt
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014217de77
Vad är din discord tagg? pitach#2108
Vem var det som bannade dig? amos
Hur lång tid var din ban? ingen tid
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi hade lite för skoj o hade typ sex och sånt för alla hade tråkigt ingen svara på help ingen mekonom kom ingen falck eller nåt så vi lalla lite o jag vet att jag gjorde fel.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi lalla och gjorde ett misstag som jag vill gottgöra
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig vi lalla
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lalla
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte lalla om man har tråkigt
Har du läst våra regler? Ja