Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Bosssmannen/
Vad är ditt namn i verkligheten? William Forsman
Vad är ditt discord namn? bossman#4144
Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2004
Berätta om din karaktär. Han heter Björn Rogerson och han är från Luleå bott med gamla tjejen man de tog slut så han bestämde han sig å flytta för hans föräldrar är död, han är ganska sur låtande man väldigt snäll men om man är orättvis blir han arg typ som om nån hade varit kaxig mot björn hade han inte varigt kaxig tillbaka men om man säger att några står å jävlas men en person flera mot en så blir björn arg. många tycker karaktären är så kallad (skön) för att karaktären bjuder på sig skälv och gör som han vill inom unive regler och han är ändå ganska känslokall för att när han var mindre så drack hans farsa mycket och ibland kunna han ta över kompisar och då kunde dom göra vara dum mot hans mamma flera mot en och därför är han för de mesta känslokall men när det är orättvist som flera mot en så blir björn upprörd av den anledningen när han var mindre. björns föräldrar älskade bilar och björn växte upp med gamla bilar men tyvärr dog hans föräldrar i en bil crash så han är ändå ganska försiktig i trafiken men gillar att köra fort. han gillar att synas å höras för att när han var mindre fin han aldrig det men nu om han har en bil som är snygg eller går fort kan han få göra det.
Hans intressen är gamla bilar crossar traktorer raggarbilar allt som går att köra gillar Björn för att han tycker om mest ljudet på bilarna och när folk ser på han när han kör förbi och för att han växte upp med gamla bilar. men de han älskar mest på hela gjorden är att tävla med bilarna typ som streetrace och att sladda och gärna att folk ser för han gillar att synas å höras. Han är 22år gammal
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag rp alltid nu i varje situation Jag spelar lagligt och ska inte bryta mot någon lag ja min karaktär gillar köra fort och de men om de skulle hände nå som me polisen eller ja crachar kommer ja rp,a och jag vill få tillgång till fler saker för nu har jag inte det kunna köpa mina drömbilar och så ja kan få min jobb på saras för de är redan klart att aj har ett jobb där behöver bara vara medlem
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de bästa med servern är att det är mycket realistiskt med polisbilar, räddningstjänst och affärer å bilar. dom andra servrarna jag spelat på har alla varit ganska så otrevliga och inte många följde reglerna men det gör den här servern och dom flesta är trevliga så klart alla inte är det men majoriteten är det. och ja alt är bara så bra helt enkelt de här är den bästa servern.
Hur hittade du Unive? ja en av mina vänner såg nån grabb på tiktok å han sa att den här servern var bra och att alla följde reglerna och att allt var realistiskt som polisbilar, räddningstjänst, affärer, bilar. så vi testade den och den var bättre än den förra vi spelade och de var mycket mer folk på den här servern än var de var på den förra.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ja ska prata mer grovare luleåmål vara sur snäll hjälpa folk skaffa nya vänner å ha roligt å rp,a
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ja ska köpa en passat från 2016 för den är jävligt snygg låg och en import bmw e320 jävligt fet och kunna få jobba på Saras de är mina mål nu iaf.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? William Forsman
Vad är ditt discord namn? bossman#4144
Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2004
Berätta om din karaktär. Han heter Björn Rogerson och han är från Luleå bott med gamla tjejen man de tog slut så han bestämde han sig å flytta för hans föräldrar är död, han är ganska sur låtande man väldigt snäll men om man är orättvis blir han arg typ som om nån hade varit kaxig mot björn hade han inte varigt kaxig tillbaka men om man säger att några står å jävlas men en person flera mot en så blir björn arg. många tycker karaktären är så kallad (skön) för att karaktären bjuder på sig skälv och gör som han vill inom unive regler och han är ändå ganska känslokall för att när han var mindre så drack hans farsa mycket och ibland kunna han ta över kompisar och då kunde dom göra vara dum mot hans mamma flera mot en och därför är han för de mesta känslokall men när det är orättvist som flera mot en så blir björn upprörd av den anledningen när han var mindre. björns föräldrar älskade bilar och björn växte upp med gamla bilar men tyvärr dog hans föräldrar i en bil crash så han är ändå ganska försiktig i trafiken men gillar att köra fort. han gillar att synas å höras för att när han var mindre fin han aldrig det men nu om han har en bil som är snygg eller går fort kan han få göra det.
Hans intressen är gamla bilar crossar traktorer raggarbilar allt som går att köra gillar Björn för att han tycker om mest ljudet på bilarna och när folk ser på han när han kör förbi och för att han växte upp med gamla bilar. men de han älskar mest på hela gjorden är att tävla med bilarna typ som streetrace och att sladda och gärna att folk ser för han gillar att synas å höras. Han är 22år gammal
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag rp alltid nu i varje situation Jag spelar lagligt och ska inte bryta mot någon lag ja min karaktär gillar köra fort och de men om de skulle hände nå som me polisen eller ja crachar kommer ja rp,a och jag vill få tillgång till fler saker för nu har jag inte det kunna köpa mina drömbilar och så ja kan få min jobb på saras för de är redan klart att aj har ett jobb där behöver bara vara medlem
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de bästa med servern är att det är mycket realistiskt med polisbilar, räddningstjänst och affärer å bilar. dom andra servrarna jag spelat på har alla varit ganska så otrevliga och inte många följde reglerna men det gör den här servern och dom flesta är trevliga så klart alla inte är det men majoriteten är det. och ja alt är bara så bra helt enkelt de här är den bästa servern.
Hur hittade du Unive? ja en av mina vänner såg nån grabb på tiktok å han sa att den här servern var bra och att alla följde reglerna och att allt var realistiskt som polisbilar, räddningstjänst, affärer, bilar. så vi testade den och den var bättre än den förra vi spelade och de var mycket mer folk på den här servern än var de var på den förra.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ja ska prata mer grovare luleåmål vara sur snäll hjälpa folk skaffa nya vänner å ha roligt å rp,a
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ja ska köpa en passat från 2016 för den är jävligt snygg låg och en import bmw e320 jävligt fet och kunna få jobba på Saras de är mina mål nu iaf.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej