Nekad boosssman | Medlem ansökning [Luacs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boosssman

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Bosssmannen/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Forsman

Vad är ditt discord namn? bossman#4144

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2004

Berätta om din karaktär. Han heter Björn Rogerson och han är från Luleå bott med gamla tjejen man de tog slut så han bestämde, han är ganska sur låtande man väldigt snäll många tycker karaktären är så kallad (skön) för att karaktären bjuder på sig skälv och gör som han vill inom unive regler och han är ändå ganska känslokall. Hans intressen är gamla bilar och tävla med bilarna typ som streetrace och han är 22år gammal livsnjutare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jo för att de ända jag spelar är den här servern och jag har redan ett jobb på saras som är mitt men jag måste vara medlem och om jag skulle få de jobbet skulle jag kunna göra mer saker på servern med mina vänner och utveckla min karaktär mer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har spelat ganska mycket rp men dom andra servrarna jag spelat på har alla varit ganska så otrevliga och inte många följde reglerna men det gör den här servern och dom flesta är trevliga så klart alla inte är det men majoriteten är det. och ja alt är bara så bra.

Hur hittade du Unive? ja en av mina vänner såg nån grabb på tiktok å han sa att den här servern var bra och att alla följde reglerna och allt som var på servern så vi testade den och den var bättre än den förra vi spelade och de var mycket mer folk på den här servern än var de var på den förra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ja ska få mitt medlemskap så ja kan få ett jobbet på sara och ja och mina kompisar ska göra en club som man kör streetrace och säkert ochså drifting. å tjej

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ja ska ha en stor club där man kör streetrace och ja ska hitta en tjej och ha fina bilar å många vänner i unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nja inte nu
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top