Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Bosssmannen/
Ditt Hex-ID: 110000131dac614
Vad är din discord tagg? bossman#4144
Vem var det som bannade dig? rasse
Hur lång tid var din ban? 4d 23h
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sexuella trakaserie
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen aning han var väll bitter eller sur och han sa att han inte skulle de för ja sa förlåt efter och att ja inte skulle de igen pch de skulle ja inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick fram till han glad som vanligt och frågade *tja va gör du?* som en vanlig fråga inget svar sen *jaha okej men vad heter du ....... hallå va heter du * sen gick jag iväg och han sprang efter och frågade mig vad heg hette * jag heter gustav den trede med en stor snopp* och ett skämt inte för att kränka han eller nått ba ett vanligt skämt sen sa han att han skulle banna mig och ja sa varför och då sa han för jag sa snopp och då sa jag förlåt och att ja inte skulle säga de nå mer men han sa att jag skulle få en varning men as inte bli bannad och då gick jag vidare sen vart ja bannad av han.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de va en fel handlad bann för man får inte göra sexuella trakasserier som att jag skulle kalla nån hora eller att nån har liten leksak men ja pratade om mig skälv inte han och ja menade inte ville bara få ett leende på hans läppar och desutom sa ja förlåt och han sa att jag inte skulle bli bannad och ja skulle inte prata nå mer leksak eller muffsi nå mer och de kommer jag inte göra om de blir såhär om jag bara ville få nån skratta för min karaktär är att jag är från Norrland korta meningar luleåmål å typ tråkrolig om man förstår så jag skälv tycker starkt att de här var fel av han. jag tycker han skulle sagt att jag inte ens får nämna orden sen inge mer mede det mvh william
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. hag har haft e bann tidigare och de var för att de va djävulskt sent på natten jag var tröt och skulle leverera ,in sista transport (postnord) sen skulle ja sova på nått vänster råkade ja köra på fel sida av vägen å krocka med en polis och jag flyger ut och ja försökte rp'a ut men min gubbe ställde sig upp och efter som jag var trött glömde jag lägga mig ner så ja fick att jag inte gjorde de värkligt kommer inte ihåg vad det heter men den bannen brösta jag för då gjorde ja fel och nu är ja mcket mer uppmärksam på hur ja kör och spelar inte när ja är död trött.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? på min förra bann skulle ja inte kört när ja va trött och vara mycket mer uppmärksam och nu kan ja knapparna så d lungt och den senaste skulle jag inte ha använt könsord och tänka efter vad ja säger
Har du lärt dig någonting efter din ban? och min första bann har ja lärt mig att men inte ska köra när man är trött och vara mer uppmärksam när jag kör. men den här bannen har jag lärt mig att inte säga nå könsord eller hora eller prata om andras kroppar
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000131dac614
Vad är din discord tagg? bossman#4144
Vem var det som bannade dig? rasse
Hur lång tid var din ban? 4d 23h
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sexuella trakaserie
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har ingen aning han var väll bitter eller sur och han sa att han inte skulle de för ja sa förlåt efter och att ja inte skulle de igen pch de skulle ja inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick fram till han glad som vanligt och frågade *tja va gör du?* som en vanlig fråga inget svar sen *jaha okej men vad heter du ....... hallå va heter du * sen gick jag iväg och han sprang efter och frågade mig vad heg hette * jag heter gustav den trede med en stor snopp* och ett skämt inte för att kränka han eller nått ba ett vanligt skämt sen sa han att han skulle banna mig och ja sa varför och då sa han för jag sa snopp och då sa jag förlåt och att ja inte skulle säga de nå mer men han sa att jag skulle få en varning men as inte bli bannad och då gick jag vidare sen vart ja bannad av han.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de va en fel handlad bann för man får inte göra sexuella trakasserier som att jag skulle kalla nån hora eller att nån har liten leksak men ja pratade om mig skälv inte han och ja menade inte ville bara få ett leende på hans läppar och desutom sa ja förlåt och han sa att jag inte skulle bli bannad och ja skulle inte prata nå mer leksak eller muffsi nå mer och de kommer jag inte göra om de blir såhär om jag bara ville få nån skratta för min karaktär är att jag är från Norrland korta meningar luleåmål å typ tråkrolig om man förstår så jag skälv tycker starkt att de här var fel av han. jag tycker han skulle sagt att jag inte ens får nämna orden sen inge mer mede det mvh william
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. hag har haft e bann tidigare och de var för att de va djävulskt sent på natten jag var tröt och skulle leverera ,in sista transport (postnord) sen skulle ja sova på nått vänster råkade ja köra på fel sida av vägen å krocka med en polis och jag flyger ut och ja försökte rp'a ut men min gubbe ställde sig upp och efter som jag var trött glömde jag lägga mig ner så ja fick att jag inte gjorde de värkligt kommer inte ihåg vad det heter men den bannen brösta jag för då gjorde ja fel och nu är ja mcket mer uppmärksam på hur ja kör och spelar inte när ja är död trött.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? på min förra bann skulle ja inte kört när ja va trött och vara mycket mer uppmärksam och nu kan ja knapparna så d lungt och den senaste skulle jag inte ha använt könsord och tänka efter vad ja säger
Har du lärt dig någonting efter din ban? och min första bann har ja lärt mig att men inte ska köra när man är trött och vara mer uppmärksam när jag kör. men den här bannen har jag lärt mig att inte säga nå könsord eller hora eller prata om andras kroppar
Har du läst våra regler? Ja