Nekad boose | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boose

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? boose¤2182

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter flint karlsson och kommer från sverige han 40 år och har bott i sverige hela sitt liv

Hur han hade det under sin uppväx: Flint hade en bra uppväxt med föräldrar som stötte honom genom alla år men ändå så hade han det tuft han blev mobbad i skolan för sin näsa anledningen var för att den var så stor och det gjorde att han kom in i fel banor han börja hänga med fel folk och gjorde mycket olagliga saker en gång så katcha snuten han och satte in han i ungdoms fängelse och kom ut när han var 23 sen började han leva ett normalt liv igen tills han köpe sin harley davidson dyna glide då började han hänga på många barar där det var många mc clubar som hängde

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social och rolig rp och kommer även göra det roligt för båda parter så att alla blir nöjda och glada

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte enbart spelar för att jag ska vinna varenda scenario utan låta andra ha kul och it bara göra ett scenario tråkigt för att man tycker det är tråkigt själv så gör man det roligt för att andra ska ha det kul att rpa och man ska också kunna rpa på ett bra sätt för att allt ska bli bra

Hur hittade du Unive? jag har en kompis som heter pellepaltnacke på discord och han sa att den var svin bra så jag ville och spela här då

Nekad, utveckla Karaktärs beskrivning samt hur du kommer kunna bidra!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka