Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198376089098/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Andersson
Vad är ditt discord namn? Boomer#8905
Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. Snäll,rolig,ska anöka till polis,kan va arg om det behövs, 21 år gammal, heter Kurt Svensson.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är en bra server. Folk säger att den är dålig. Så jag skulle prova köra den. Efter 2 timmar fattar jag själv att den är bra. Bästa rp servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många inne varje dag då blir det mer rp och mer kul att spela.
Hur hittade du Unive? När jag börja med Fivem så kolla jag på server listan så hitta jag en server som hette Unive. Jag prova köra den och jag tyckte att den är bra rp servern. Många inne då blir det roligt att rp.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att folk ska kännna sig trycka i stan. Jag ska bli en bra polis. Få fru och mycket prngar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska bli suport eller nåt bättre.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte så mycket
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Andersson
Vad är ditt discord namn? Boomer#8905
Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. Snäll,rolig,ska anöka till polis,kan va arg om det behövs, 21 år gammal, heter Kurt Svensson.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är en bra server. Folk säger att den är dålig. Så jag skulle prova köra den. Efter 2 timmar fattar jag själv att den är bra. Bästa rp servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många inne varje dag då blir det mer rp och mer kul att spela.
Hur hittade du Unive? När jag börja med Fivem så kolla jag på server listan så hitta jag en server som hette Unive. Jag prova köra den och jag tyckte att den är bra rp servern. Många inne då blir det roligt att rp.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att folk ska kännna sig trycka i stan. Jag ska bli en bra polis. Få fru och mycket prngar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska bli suport eller nåt bättre.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte så mycket