Nekad BoomBi | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BoomBi

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? MrBoom#6881

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Ted Nyberg heter min karaktär han är 25 år och han föddes 1996 och han har bott i sverige i hela sitt liv han bodde med sina föräldrar och hans bror Adam Nyberg och hans föräldrar tog droger så dom behövde flytta till sina morföräldrar och när dom kom dit så började dom på ett jobb där dom jobbade som bilmekaniker för båda tyckte om att meka med bilar men en dag bestämde dom sig att bli rika så dom startade ett eget företag och så sen så började deras nästa del i livet och dom träffa massa andra rika personer och andra kompisar dom kunde hänga med. och deras morföräldrar behövde inte jobba för dom fick pengar av Ted och Adam.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är övertygad om att jag kommer att bidra med en mycket hög nivå av rp. På tidigare servrar fick jag ofta komplimanger för min förmåga att rpa, både i civila situationer och inom sjukvården. Jag har inga problem med att ta emot kritik om jag gör något fel och jag är här för att utveckla mitt rollspel och skapa en positiv atmosfär för er alla. Jag vill kunna uppleva olika sidor av rp eftersom man ofta stöter på människor som inte är på samma nivå som jag själv. Personligen tror jag att min karaktär Ted kommer att vara ett bra tillskott till servern genom att bidra med roliga situationer och liknande. Jag förstår att det roliga med rollspel inte handlar om att vinna scenarier, utan att båda parterna ska ha kul och skapa en god stämning och realistiskt rollspel. Jag följer reglerna noga och är entusiastisk över att börja med seriöst rollspel igen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det viktigaste är att alla har kul i ett scenario, och det betyder att man inte bara ska fokusera på sin egen vinst. Istället bör man vara en bidragande faktor till att både andra och en själv har det roligt.

Hur hittade du Unive? spelat här för längesedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka