Nekad Boomber3000 | Whitelist ansökning [Pjamasien o Hezus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boomber3000

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Boomber3000

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198386103061/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Boomber3000#9693

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Benny Svensson är en 21 årig kille som haft en bra uppväxt men han hamnade i fel umgänge i skolan vilket ledde till att han hamnar i fel kretsar, satsäga. Hans barndomskompis har gått igenom samma saker och står vid varandras sida oavsett vad som händer. Senare kommer Benny att inse vilket misstag han gjort och lämnar då sitt kriminella liv bakom sig och söker ett riktigt jobb. Benny är egentligen väldigt snäll och trevlig men han gör vad som helst för att bevisa att han är lika tuff som de andra i hans omgivning.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är väldigt trevlig mot andra och ordningsam (jag följer regler och lyssnar på moderatorer etc.) Jag kommer att bidra med ett gott humör och roliga upplevelser. Jag är väldigt påhittig på hur olika scenarion skulle kunna gå till, vilket resulterar i fler händelser på servern som sticker ut!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad här för att jag gillar er server väldigt mycket och jag ser mycket potential. Jag gillar att det är väldigt fritt fram till att göra saker på servern som man inte får göra på andra servrar (tex. att kidnappa någon, det får man inte på så många servrar etc.) därför vill jag bli en större del i denna server!

Hur många timmar har du på FiveM? Just nu 78h

Hur hittade du Multistaden? Via någon hemsida med svenska fivem servrar.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar för tillfället inte på någon annan server!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka