Nekad Boogy | Chef-jobb ansökan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boogy

Icke Medlem
Meddelanden
514
Reaction score
145
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons

Vad heter du IRL? Henning

Vad heter du på discord? Boogy#7159

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra så att Jönsson ska ha öppet mycket oftare då dem brukar ha öppet typ 2 timmar på 4 dar och så ska det inte vara jag vet att det är många som vill köpa hus eller vill ta intervju på Jönsson och då ska dem få göra det typ när dem vill. Jag ska försöka lägga till så att man kan sälja tillbaka sina hus till Jönsson så att om man kanske ångrar sig och inte vill ha det huset så ska man kunna sälja tillbaka huset istället för att sälja det till en annan spelar och gå minus. Jag vill kunna sälja hus till mer folk så att det blir bättre rp så att typ alla inte är hemlösa. Jag vill göra så att Jönsson ska ha mer anställda så att det kan vara öppet mer. Jag ska göra så dem som är anställda ska ha en bra rp nivå och inte bara lalla runt på servern eller faktiskt vill jobba och inte bara vara i tjänst men inte jobba. Jag ska göra så att företag billarna används till privat utan att dem bara ska användas till att åka till husen man ska visa till dem som vill köpa dem. Jag vill också försöka att hålla några event på Jönsson så att folk ska veta att Jönsson finns och att man kan kunna och köpa hus där.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ingen erfarenhet inom Jönsson men jag har varit personalansvarig på gripen taxi och mekonomen och vet hur man är och beter sig som chef. Jag har mycket erfarenhet inom jobb och chef menyerna och vet hur man får bra anställda. Jag vet hur man tar stort ansvar och är väldigt bra på att styra upp saker. Jag är väldigt bra på att jobba som ett team och har väldigt bra respekt med dem jag jobbar med. Jag vet även hur man får folk att lyssna och fatta på vad man säger och gör vad dem ska och inte lalla runt eller är i tjänst fast inte jobba. Jag har inte jobbat på Jönsson men jag är väldigt bra på att sälja saker då jag har jobbat på Marja och lyckades sälja väldigt många bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 15:00 - 23:00
Tisdag 15:00 - 23:00
Onsdag 15:00 - 23:00
Torsdag 15:00 - 23:00
Fredag 15:00 - 00:00
Lördag 10:00 - 00:00
Söndag 10:00 - 23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.