Nekad Boogy | Chef-jobb ansökan [Kev1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Boogy

Icke Medlem
Meddelanden
514
Reaction score
145
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygg-hansa

Vad heter du IRL? Henning

Vad heter du på discord? Boogy#7159

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra så att Trygg-hansa ska ha öppet mycket oftare då dem brukar ha öppet typ 2 timmar på 4 dar och så ska det inte vara jag vet att det är många som vill försäkra sina bilar eller vill ta intervju på trygg hansa och då ska dem få göra det typ när dem vill. Jag vill göra så att typ alla ska kunna försäkra sina bilar då det blir mycket bättre rp för irl så har ju nästan alla försäkringar. Jag vill göra så att Trygg hansa ska ha mer anställda så att det kan vara öppet mer. Jag ska göra så dem som är anställda ska ha en bra rp nivå och inte bara lalla runt på servern eller faktiskt vill jobba och inte bara vara i tjänst men inte jobba. Jag ska göra så att företag bilarna används till privat utan att dem bara ska användas till att åka till husen man ska visa till dem som vill köpa dem. Jag vill också försöka att hålla några event så att folk vet att trygg hansa finns och att folk vill försäkra hos trygg hansa. Jag kommer att vara så aktiv som jag kan och göra så att alla som vill försäkra något ska ha chansen att göra det och samma med folk som vill jobba på trygg hansa.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ingen erfarenhet inom trygg hansa eller något chef yrke jag har dock varit rekryterare på sjukvården, Personalansvarig på mekonomen och taxin och är Personalansvarig på jönssons för tillfället. Jag vet hur man håller en bra rp nivå och bete sig och inte lalla runt. Jag är väldigt bra inom anställd och chef menyerna. Jag är bra på att hitta bra personer och göra så att dem jobbar och inte är jätte inaktiva eller vara i tjänst fast inte jobba. Jag kan ta bra intervjuer och göra så att dem som inte fattar gör det. Jag är bra på att ta ansvar och agera bra och snabbt. Jag vet hur man får folk att lyssna och fatta vad jag säger och gör det dem ska.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 15:00 - 23:00
Tisdag 15:00 - 23:00
Onsdag 15:00 - 23:00
Torsdag 15:00 - 23:00
Fredag 15:00 - 00:00
Lördag 10:00 - 00:00
Söndag 10:00 - 23:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? aa

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? ne

Har du läst våra Regler? klart

Tillbaka