Nekad Boogy | Anmäl en servervakt [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boogy

Icke Medlem
Meddelanden
514
Reaction score
145
Vad är ditt namn i verkligheten? Henning

Vad heter du på discord? Boogy#7159

Vad heter personen du ska anmäla på discord? Farmingsimnerd#3765

Vad har han gjort fel? Vi är i ett scenario där folk har blivit skjutna och jag har ringt polisen sen så kommer han och jag pratar med han sen så börjar en av dem som har blivit skjutna spamma f9 så det sär ut som han dansar och jag säger "han dansar salsa, jag kan också göra det" vilket var lalligt av mig men man ska inte kicka pga. i ett scenario man ska ta upp det i support efter scenariot är klart och inte innan för det går så att jag försvinner från det scenariot och under det som hände var jag väldigt viktig i scenariot då jag hade klipp på när dem blev skjutna och gjorde så att polisen kunde få se dem och göra ett bra scenario av det.

Har du bevis? Det finns logs och han har ju klipp på när han kickar och då kan man se att vi är i ett scenario och det var andra folk där

Va någon annan med i händelsen? aa det var jag och typ 3 eller 2 andra som var med men vet inte vilka dem är

Har du pratat med han innan du gjorde en staff anmälan? inte direkt vi har skickat pm fram och tillbaka men vi pratade aldrig

Eftersom att du inte har klipp eller något annat typ av bevis på detta måste jag tyvärr neka din anmälan.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka