Accepterad Boogie | Ban överklagan [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Boogie

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198853485137/

Ditt Hex-ID: 1100001353d7251

Vad är din discord tagg? Boogie#4078

Vem var det som bannade dig? Simmekung

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han blandade ihop mig med andra deltagare eftersom det var 2-3 stycken som jag kunde höra använda rasistiska ord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis raporterat om min hälsa pga att jag va död. Staff:en hjälpte min hälsa och sedan åt jag en hamburgare efterso jag var hungrig och strax efter 5-6 steg så laggar mitt spel och loggar ut mig omdelebart.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ska vara ärlig med att jag använde ordet 1 gång och sedan lät det vara, därefter började 3-4 personer springa runt och säga n-ordet.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad och önskar aldrig att få vara bannad eftersom under julen vill jag tillbringa mitt lov till att spela Unive med mina vänner.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte ha sagt det ordet eftersom jag borde ha tänkt 2 steg före pga att det kan starta en hel del fler deltagare att göra som mig om jag gör ett misstag eftersom de inser det vara rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att rasism verkligen inte tolereras på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka