Accepterad Boogie | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Boogie

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198853485137/

Ditt Hex-ID: 1100001353d7251

Vad är din discord tagg? Boogie#4078

Vem var det som bannade dig? eliasc123

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Av ett stort misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis stod i torget och en kille kom och började säga jätte rasistiska saker om att vi borde dra tillbaka till våra hemländer och strax därefter så hämtar han ut sin opel bil och började köra på mig då min kompis hann sätta sig i bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban, jag blev precis godkänd för ett tidigare ban som jag då var skyldig men skulle aldrig göra om ett misstag. eftersom jag vill spendera jullovet till att spela unive och 4 dagar är ändå länge eftersom jag är ju jämnt aktiv där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag använde ett rasistiskt ord (n-ordet) och det skapade oro i staden då det blev fler som började använda ordet pga att folk trodde att det var okej när jag bad de att sluta eftersom bakom skärmen så har jag "tillåtelse".

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte ha lagt min tid på en sådan deltagare men när jag försökte gå därifrån så fortsatte han följa efter med sin bil och därefter ber han mig prata OOC då han vill ansöka till polis.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att inte lalla för mycket eller för grovt med andra spelare/deltagare i staden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka