Nekad boogalou766 | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

boogalou766

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199138555780/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? boogalou76#8731

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jacob Bengtsson, en 21 årig kille som kommer från ett annat land och har haft det tufft i sina dagar utanför stadens gränser. Hans föräldrar och syskon dog i krig där han kommer från och han samlade alla sin sparade pengar och bokade en flyg biljet till Unive med hans sista kronor. Han är intresserad av exoticabilar och speciellt sporthojar, T ex. ninja samt honda cbr. Fredrik är beroende av adrenalinen som rusar genom honom i höga hastigheter. Han Spenderar mestadels av sina pengar på bilar och motorcyklar även att han behöver spara in på maten han köper. Han lever på nästan bara skinkmackor och vatten. Fredrik är ofta snäll och hjälpsam som skjutsar folk runt i stan om de behöver skjuts eller hjälp med annat. Om någon provocerar han blir han dock på sådär humör. Fredrik är väldigt pratsam av sig och kommunicerar med nästintill vem som helst han stöter på. Han kan prata om nästan allt med vem som helst för han är väldigt intresserad i att lära känna nya människor och få mycket kunskap om olika saker. Han är väldigt drivande i sitt arbete och bryr sig om andra han hjälper och försöker göra det så bra som möjligt för alla. Han är inte religös men ändå ber han till sin familf då och då.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag enligt mig själv är en bra rp-spelare som tar spelet seriöst och rollspelar hela tiden och aldrig går ur min karaktär. Jag älskar denna server och jag vill få medlemskap för att skaffa bättre jobb för att sedan kunna ha roligare jobb samt att få kommunicera med andra spelare när man jobbar och samtidigt tjäna lite pengar. Jag har läst på reglerna och kan mestadels av reglerna som behövs.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många duktiga rp-spelare inne på servern som spelar dagligen och tar spelet seriöst. Det finns många olika karaktärer med egna unika egenskaper. Mycket olika fordon och många intressanta jobb. Priser på fordon tycker jag är rimliga och det är väldigt roligt att man kan pimpa och trimma sina bilar/fordon.

Hur hittade du Unive? jag kom hem en dag och min bror sa att han hade hittat en ny server som vi kunde spela på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på roleplay och få mer kunskap om hur jag ska bete mig runt rp servers.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli lika bra som mina kompisar och ha roligt med det jag gör i unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka