Nekad boogalou766 | Medlem ansökning [Bubbelkaka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

boogalou766

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? boogalou7667

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? boogalou76#8731

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär har namnet jacob bengtsson och har haft en tuff uppväxt med en alcholic som förälder och anstalter.
när han fick komma hem från anstalten blev han utsparkad från huset av sin fulla mamma, han blev gatubarn och blev springpojke till ett gäng.
en dag när han skulle köpa kokain så blev han påhoppad av ett annat gäng och blev knivhuggen i benet när han vaknade var det sjuksköterskor överallt och han hade så fruktansvärt ont.
en doktor kom upp till honom och sa att han hade ganska tur att han överlevde. sen dess har sitt egna gäng jagat honom för att han förlorade 83 000 kr värt av kokain och marjuana,
efter ett år är han sgt at arms i samcro gäng och har beskyddelse.
han jobbade sig upp i den hemska världen och blev president i gänget och har mycket kontroll över sina gruppmedlämar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utveckla mitt rollspel och vill få tillgång till att göra grymma scenarion för i nuläget kan jag bara använda emotes för att göra scenarion och vill kunna söka till kriminell. Jag är 20 år gammal och har 3 års rp erfarenhet

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vet inte riktigt, kanske är att jag lirade mycket på multipvp när den var upp på minecraft

Hur hittade du Unive? Serverlistan på FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär så mycket som det går, jag har inga mål eller planer förutom att jag vill skaffa mycket vänner och få ett högt socialt rollspelstatus

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min karaktär så mycket som det går, jag har inga mål eller planer förutom att jag vill skaffa mycket vänner och få ett högt socialt rollspelstatus

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka