Accepterad BOOCAT33 | Medlem ansökning [L1eandro99]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOOCAT33

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? ns1qrz

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rami Månstråle - 2003-08-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam, smart.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rami Månstråle är en glad och nyfiken person som älskar allt som har med bilar att göra. Han drömmer om att bli mekaniker på Mekonomen, för han tycker om att fixa saker och hjälpa andra. Rami är alltid den som skruvar ihop cyklar och leksaker när de går sönder, och han gillar att arbeta med händerna utan att vara rädd för att bli smutsig. Hans favoritstund är när en motor börjar brumma igen efter att han lagat den. Alla hans vänner säger att han kommer bli bäst på att laga bilar när han blir stor, och Rami hoppas att han en dag kan öppna sin egen verkstad där han kan hjälpa människor med deras bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp och rolig rp. Jag kommer hålla mig till den mekansika sidan av lagliga jobb och utveckla min karaktär genom att bygga relationer med andra spelare och skapa en spännande berättelse kring mitt arbete som mekaniker.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte bara försöker vinna själv utan hjälper den andra personen att ha roligt och få en bra historia. Det handlar om att låta saker hända som gör spelet spännande för alla, även om ens egen gubbe förlorar ibland.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? SUNTFÖRNUFT, VDM, RDM, C-LOGG, COPBAIT, POWERGAMING (1,2), FAILRP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka