Accepterad BOOCAT33 | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOOCAT33

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? realboocat.

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille med bil intresse, han kommer från en stad som heter stockholm, då han och hans kompisar var mycket hemma i garaget med sina moppar, bilar, osv. Men när han var med sina vänner så var dom många typ 30-40 stycken. Min karaktär Är väldigt glad men gillar inte att bli tillsagd för då kan han bli riktigt arg och det vill man inte. Min karaktär är 23 år gammal, och vill hjärna fira sin födelsedag med att köpa en riktigt fin bil. Han gillar även kläder nästan lika mycket som bilar. Han brukade ofta hänga med sin bror Arvid i Eskilstuna och dom brukade vara med folk i Eskilstuna med moppar epor bilar osv. men har bodde mycket hos Arvid i Eskilstuna, dom brukade köpa snygga kläder vara ute och dricka köpa bilar osv. Han brukar vara väldigt glad men han har även haft en svår uppväxt. Han hängde mycket med folk som tog droger och gjorde inbrott snodde bilar. Han hade det även bråkigt i skolan då han inte gillade skolan så han ville göra en ny start på sitt liv i staden Unive...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra väldigt bra rp nivå till unive och social rp kommer bidra med donationer, mer spelare, roliga scenarion så klart där båda parterna i scenariot har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? allstå till exemple om polisen jagar dig och sedan låter du han gripa dig då blir det vinst för motpartens sida

Hur hittade du Unive? Vet om denna då jag har spelat här tidigare

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta den, gör du inte det så blir du automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka