Accepterad BOOCAT33 | Ban Överklagan [440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BOOCAT33

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/_boocat_/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:110000138120355

Vad är din discord tagg? 1231bc

Vem var det som bannade dig? ville440

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för att jag var Mekonom i en vecka eller nåt men hatade det verkligen då jag blev slagen av mina kolleger så bytte till ett jobb som passade mig bättre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Idag bytte jag jobb från meko till en klubb. Tänkte inte så mycket på det och bara fortsatte att rollspela. Nu runt 21 tiden vart jag bannad av ville440.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Antaligen var det ingen felaktig. Men jag är ledsen för det jag gjort och kommer aldrig att hända igen. Det är så att jag inte hade någon aning om att denna reglern gick över suntförnuft då folk i verkligheten byter jobb om dem blir slagna och andra bekymmer som förstår deras arbetsro.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannade tidigare några gånger men kommer inte riktiggt ihåg alla men den senaste var powergaming och att jag inte sa Aj när jag hoppade med bilen typ 5 meter i luften och landade rakt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att vänta att byta jobb men inget jag skulle kunna klara mig. Var tvungen att byta jobb som sagt då det var massor av folk som slogs osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej. Fattar inte att det inte finns några undantag några gånger när man behöver byta jobb, såsom detta fall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka