Nekad Bonzo | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bonzo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Bonzo0724

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Omar momo. han är Född 2001 den andra April. När han va 14 år började han sälja knark, efter ågra han började dra sig in för att hans store bror Abe va med i ett gäng som heter dödspatrullen. Abe sa att han behöver någon som ska hjälpa honom med leveranser och tjäran para (pengar) . Men Omar va lite nervös i början men sedan sa han ja, Första dagarna han va ute på gatan gick allting bra och Omar började tjäran pengar snabbt. Han började tänka att detta inte va så illa egentligen för att han får pengar och det är det ända man behöver. Men efter att han blev mer och mer inblandad blev uppgifterna större, efter några uppgifter så började han vara med i ett stort rån, rånet va planerat i 2 veckor och han va rätt så nevös men efter några dagar så började rånet, han var den som skulle hålla koll på ifall polisen kom. Men de blev ett problem de va en polis som tog honom när han satt i en buske och han blev gripen, efter domen så skulle han sitta i 1 år. efter han kom ut så flyttade han och taggade till en stad som heter Unive.... fortsättning följer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är övertygad om att jag kan berika både sociala rollspel (RP) och skapa en underhållande atmosfär. För mig är detta inte bara begränsat till in-game situationer, utan även utanför spelet (OOC) där positiva erfarenheter kan påverka mitt rollspel på ett givande sätt. Genom att skapa scenarier tar jag inte bara hänsyn till min egen roll utan också till de andra RP-deltagarna, för att säkerställa att alla får ta del av roliga upplevelser.

Jag strävar efter att hålla en hög nivå av rollspel för att skapa en engagerande och minnesvärd upplevelse för alla inblandade. Genom att delta aktivt och kreativt i RP-berättelser och interaktioner hoppas jag kunna bidra till en dynamisk och stimulerande spelvärld.

Sammanfattningsvis är jag fast besluten att förhöja kvaliteten på både socialt rollspel och roliga scenarier, och att göra mitt bästa för att skapa en positiv och engagerande atmosfär för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? då bryter man mot regen powergaming2 och de betyder att man rpar för makt och pengar, de kommer jag ej göra och alla som vet hur jag rpar så rpar jag för att ha roligt och brukar skratta när jag dör i ett senario eller när de ej går min väg som jag hade tänkt

Hur hittade du Unive? Genom tiktok och tiotals kompisar som fått mig att gå vidare till unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka