Nekad Bontus | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bontus

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199008281922/

Ditt Hex-ID: 11000013e777542

Vad är din discord tagg? Bontus#2903

Vem var det som bannade dig? Wagner

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "lallare"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt har jag ingen helst aning med tanke på att jag inte varit i något bråk eller gjort något som innehåller att bryta regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren och försökte sälja min bil, snackade med människor och hade det trevligt. Sedan så hittade jag en person som ville byta min bil mot hans bil, så jag åkte till hans plats, gjorde bytet och sedan åkte vi på en liten rundtur. Vi åkte runt i kanske en halvtimme tills jag bestämde mig för att ställa in min bil och sedan gå ut ur servern för att ta en paus. Efter pausen kommer jag tillbaka in på FiveM och väljer att gå in på Unive och där stod det att jag blivit permanent avstängd för "lallare".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta måste ha varit en felaktig ban, för som tidigare nämnt har jag inte varit i något bråk eller brutit några regler. Jag bytte bara bilar, körde runt och tog det lugnt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare och enda ban fram tills nu var när jag var med i ett husrån, vi körde upp till huset, bröt oss in, tog en massa saker, men sedan när vi gick ut ur huset pga. larmet gått av, så var polisen där. Vi blev gripna och sedan blev jag bannad för att jag inte hade krimrollen, vid tiden hade jag ingen aning om att det fanns en krimroll eftersom då var jag väldigt ny på servern. Jag lärde mig om att denna rollen fanns, frågade runt om lite mer info om krimrollen, och har inte gjort något kriminellt sen dess. Jag har lärt mig att vara lite mer försiktig innan jag gör sådana stora beslut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ifall denna ruta handlar om denna ban jag precis fått, så vet jag inte vad jag kunde ha gjort annorlunda. Jag vet inte ens anledningen till varför jag blev bannad. Om det handlar om min tidigare ban, så kunde jag definitivt tagit reda på lite mer om rån och hur det fungerar att göra kriminella saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer vara ännu mer försiktig än vad jag redan är med vad jag säger till folk och att jag inte sprider negativ energi till andra rollspelare och admins.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka