Accepterad Bonnie_G | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bonnie_G

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127711215/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eunice

Vad är ditt discord namn? Eunicorn#1153

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 1997

Berätta om din karaktär. Bonnie Gutierrez är en tjej som föddes 1997-10-24, som vill påbörja sitt nya liv tillbaka hemma i Sverige efter att ha bott utomlands med sin familj nästintill under hela hennes uppväxt.

Under tiden Bonnie bodde utomlands så fick hon lära sig den hårda vägen i livet då hennes pappa var en ledare för ett gäng med kriminella, en av de första och största gängen i den staden så kallad "The Billionare City". Trots hennes far som var välkänd inom kriminalitet så valde ändå Bonnie att ta den rätta vägen för henne, då hon studerade till läkare. Efter hennes examen sa hon upp kontakten med hennes far och hela hans gäng för att påbörja sitt nya liv som en Medical Director för hela sjukhuset i en ny stad, men dessvärre varade inte hennes karriär länge till då hon fick en sådan hemlängtan till Sverige.

Bonnie är en väldigt seriös tjej med skinn på näsan men när det kommer till hennes nära och kära så får man se hennes riktiga personlighet som består av ödmjukhet, snällhet och bra humor. Hennes enda mål livet nu är att komma bort från det förflutna. Med Bonnies höga förväntningar och arbetsmoral så kommer hon se till att nå det hon vill i denna stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Under den korta tiden jag har spenderat på Unive så har jag fått se och uppleva staden på bästa möjliga sätt till skillnad från tidigare städer som Bonnie har besökt. En välskött stad på grund av dess regler och kontroll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med ett gott och livlig RP till andra spelare för mina tidigare erfarenheter inom RP men också för att kunna utvecklas mer tillsammans med andra seriösa spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för motpartens vinst innebär att man inte behöver varken vinna eller förlora ett scenario.

Hur hittade du Unive? Rekommendation av vänner.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD
Sker intervjun individuellt eller funkar det att göra det som en grupp med sina ndra vänner som också har ansökt om medborgarskap?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka