Nekad Bonnie_G | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bonnie_G

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127711215/

Ditt Hex-ID: Details of STEAM_0:1:583722743, ubdaux

Vad är din discord tagg? Eunicorn#1153

Vem var det som bannade dig? westman

Hur lång tid var din ban? Går ut om 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grovt regelbrott i form av powergaming, failrp och sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Av den ovan anledningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingen som helst aningen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var dessvärre inte jag personligen som spelade på mitt egna konto. Jag har varit bortrest där min lillebror tog sig friheten att sitta på min dator och skapa en ny karaktär under mitt konto. Vad som hände eller har sagts var något jag inte hade någon som helst kontroll över eller en aningen om. Jag personligen blev själv förvånad att jag var bannad från servern nu när jag försökte komma in. Jag hoppas ni kan se över detta och beklagar innerligt för vad som har skett under den tiden.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut inte lånat ut min dator igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som ovan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka