Accepterad BonnaBengt | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BonnaBengt

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798721090/

Ditt Hex-ID: 110000131f9d042

Vad är din discord tagg? Lucce#9459

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 5 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vdm, Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det tydligt såg ut som att jag vdma han och han blev upprörd att jag gjorde det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle åka fram och prata med han för min vän sökte bmws eller nån cool bil för att fråga om han sålde bilen och hur mycket men när jag kommer fram så dsyncar jag in i hans bakre så att han puttas fram 5 meter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. egentligen skulle jag stannat och sagt att det var dsync och att jag inte vdma in i han för de var ju liksom ej meningen men eftersom jag skulle fearrpa att min karaktär blev jagad av en upprörd förare så drog jag och han preja in i oss så att bilen går sönder så ber han mig att hoppa ut så jag hoppar ut men då kommer hans kompis och ska slå mig så jag springer

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en gång så vart jag bannad för jag visste ej hur /sme o /me funka så jag skrev /sme söker bil och inte /sme lapp: söker import så jag blev bannad av det och har lärt mig. en annan gång var det för att jag hade snutjag så powergama jag och sprang när jag blev pittat, har nu lärt mig att följa alla dessa regler som combat logging, power, sunt förnuft osv. för att jag ska få en roligare rp och dels för andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut, jag hade kunnat stanna och skrivit att "Det var dsync sorry" och sen frågat om han säljer bilen och kanske inte dragit men jag rpa så att min gubbe vart uppspelt och inte ville bli nedslagen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att följa alla regler som jag tidigare skrev eftersom att rpen blir mycket roligare. så ja jag har lärt mig att sköta mig men nu blev det lite fel och jag kan lova och slå vad på att det aldrig kommer hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och jag kommer absolut inte tjata.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka