Accepterad BonnaBengt | Ban Överklagan [Leon00]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BonnaBengt

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798721090/

Ditt Hex-ID: 110000131f9d042

Vad är din discord tagg? Lucce#9459

Vem var det som bannade dig? leon00

Hur lång tid var din ban? 2 dagar kan tyvärr ej tag bild

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: nedladdning.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag powergamea, min vän som hade en stor cool bil ville visa hur tung hans bil var så vi kom överens att han skulle putta på baken på min bil för att visa att hans bil var tung, vi sätter oss i bilarna och han puttar lite lätt på min bils kofångare bak för att visa hur tung bilen var. min bil går sönder och då bestämmer jag mig för att gå fram till min vän och prata med honom men då fortsatte han brottas med min bil så min karaktär ramlar och jag glömmer att rpa på skadorna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi stog på parkeringen och min vän hade nyss köpt en ny stor cool och tung bil som han ville visa för mig. jag tyckte att bilen var cool och han ville visa hur tung den var, så vi bestämmer oss för att han ska köra in lätt på min bils bakre parti för att visa hur stark bilen var. vi satte oss i bilarna och han började putta på min bil 1-2 gånger. min bil går sönder så jag bestämmer mig för att gå fram till min vän för att prata med honom. men han fortsatte putta på min bil lite lätt så att min karaktär ramlade, jag glömde rpa på skadorna vilket var ett klantigt misstag och sen blev jag bannnad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel, jag skulle ha rpat på skadorna men jag glömde tyvärr det. men jag kan lova att detta aldrig mer kommer att ske

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad ett antal gånger men många av de bans var när jag var ny på servern och inte hade läst reglerna. men de jag blivit bannad för en gång har jag aldrig blivit bannad för en till gång så jag lär mig av mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa på de skador min karaktär fick men jag råkade tyvärr glömma de denhär gånger som jag lovar att jag aldrig mer ska göra

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att vara vaksam och aldrig mer göra ett sådant misstag igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och jag kommer absolut inte tjata.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka