Accepterad bonkl | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bonkl

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/immrtrex/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? FOGL#2018

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 1993

Berätta om din karaktär. Vadim föddes i Ukraina någon gång under 1989, han vet inte så mycket om sina riktiga föräldrar eller exakt när han föddes eftersom han blev lämnad utanför dörren till familjen Boykov. Det var en natt i september som Vadim hittades på trappen, och trots att den mörka natten även var regnig så låg han där inlindad och log när familjens betjänt Igor öppnade. Vadim togs väl om hand av familjen som själva hade en nyfödd son hemma, det som skulle komma att bli Vadims bror, Vasily. Vid 11 års ålder åkte Vasily och Vadim tillsammans och studerade i Ryssland, Vasily var väldigt intresserad av konst och att måla, Men Vadim var inte intresserad av något som fanns att studera, han föredrog att läsa poesi för sig själv.

Vadim blev aldrig utbildad inom något, men det gjorde honom inte så mycket. Pengar var inte viktigt för honom utan det viktiga i allt var att må bra, och måendet är inget som pengar skulle förbättra. Visst kan man jobba, men det är i så fall för att känna att man gör någon nytta!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat RP spel i många år men på senaste tiden tagit en break, men efter att ha sett lite videos på youtube har min passion återupplivats och jag längtar efter att kasta mig in i RPandet igen och ha kul

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar att det är en svensk server som tar sig själv väldigt seriöst, RPandet är på hög nivå av det jag har märkt och det är väl egentligen vad jag söker.

Hur hittade du Unive? Genom fiveM, Sökte och tog den servern som lockade mest.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill sprida lite glädje, kanske skaffa lite nya vänner och en karriär inom något som skulle passa min karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har inget speciellt mål uppsatt karriärs mässigt, men kommer försöka hamna någonstans där jag kan vara till hjälp till andra personer. Tror det hade passat min karaktär perfekt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka