Bonking_
Icke Medlem
- Meddelanden
- 29
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönssons Fastighetsbyrå AB
Vad heter du IRL? Oliwer
Vad heter du på discord? Bonking_
Hur gammal är du? 18
Hur länge har du spelat på Unive? började 2021 och har ca 1500 timmar på unive
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Den första punkten jag kan se i nuläget som behövs förbättra inom Jönssons Fastighetsbyrå kommer nog vara rekryteringen samt aktiviteten på anställda. Personligen när jag är inne och rp:ar så märker man knappast att Jönssons finns när man behöver dem och detta är ett problem för att personer som redan har hus kan behöva hjälp eller personer som vill köpa kommer ej kunna. Från det andra perspektivet som en civil person som går till Jönssons för att köpa hus så ser jag inte mycket problem med hur prissättning av hus fungerar eller klädkoder och såna saker ser ut i nuläget. Självklart kan man ändra om saker så det blir lite mer verklighetsanpassad men det kommer ta lite längre tid som ej kommer vara min första prioritering
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit chef på flera olika jobb som mekonomen samt sjukvården. Samt några saker mellan dessa så vet hur man kan styra upp ett yrke samt agera som chef under tuffa situationer.
Hur ofta kommer du vara inne? Helger: 11-22
Vardagar: 16/17-22
Sommarlov: Om jag inte jobbar: 09-23
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Oliwer
Vad heter du på discord? Bonking_
Hur gammal är du? 18
Hur länge har du spelat på Unive? började 2021 och har ca 1500 timmar på unive
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Den första punkten jag kan se i nuläget som behövs förbättra inom Jönssons Fastighetsbyrå kommer nog vara rekryteringen samt aktiviteten på anställda. Personligen när jag är inne och rp:ar så märker man knappast att Jönssons finns när man behöver dem och detta är ett problem för att personer som redan har hus kan behöva hjälp eller personer som vill köpa kommer ej kunna. Från det andra perspektivet som en civil person som går till Jönssons för att köpa hus så ser jag inte mycket problem med hur prissättning av hus fungerar eller klädkoder och såna saker ser ut i nuläget. Självklart kan man ändra om saker så det blir lite mer verklighetsanpassad men det kommer ta lite längre tid som ej kommer vara min första prioritering
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit chef på flera olika jobb som mekonomen samt sjukvården. Samt några saker mellan dessa så vet hur man kan styra upp ett yrke samt agera som chef under tuffa situationer.
Hur ofta kommer du vara inne? Helger: 11-22
Vardagar: 16/17-22
Sommarlov: Om jag inte jobbar: 09-23
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja