Nekad Bonking | Polismyndigheten Ansökan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bonking

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
7
Ange ditt födelsedatum: 18 Januari 2006

Vad heter du på discord? Bonking#6666

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 96 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag är ganska aktive under dagen men på nätterna är jag mest aktiv

Vad heter du? Ahmed Lee

Hur gammal är du? 27 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag

Varför vill du bli polis? För att jag vill kunna hjälpa personer som är i nöd eller att kunna göra så personer känner sig mer säkrare att gå runt i stan eller att kunna köra runt utan att behöva tro att dom inte kommer bli skaddade.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man ska hjälpa personer som måste få det eller att man ska kunna gå runt eller att åka runt och känna sig mer säker och inte behöver vara orolig för att bli rånad eller att bli skada av att någon krokar in i en eller bli slagna

Vad vet du om yrket i helhet? Det som jag vet är att man ska vara mottrevlig att mötas, vilja prata med personer som kanske inte fattar vad man menare eller dom som inte gillar polis och att man ska vara ett bra intryck så att personer inte behöver vara rädd för polisen. Men också att man ska kunna hantera svåra situationer som rån eller bil krockar där polis har varit tvungen att komma ditt och hjälpa till så inget slagsmål händer och att man ska kunna samarbeta med andra personer som sjukvården osv. Men det finns mycket mer som man måste kunna göra som en polis.

Har du några tidigare erfarenheter? Minna tidigare jobb är att jag har jobbat på postnord och vianor som jag har jobbat längst på och jag var fastanställd på vianor.

Hur är du som person? Ja, jag personligen tycker att jag är en ganska trevlig person som försöker att hjälpa person som behöver det eller att jag gör så hela stället får en positiv känsla så att personer vill komma tillbaka till stället.

Är det något vi bör veta om dig? Nej, inget som jag kan tänka på i toppet av mitt huvud.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka