Nekad Bonking | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bonking

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Notinmyass/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? Bonking#8725

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Lee hans pappa kommer ifrån Somalia och hans mamma kommer ifrån Japan. Dom mötes här i Sverige 1987 och fick Ahmed 1994, Ahmed var ett lugnt barn som inte var så intresserad i fotboll eller någon annan sport, Men bilar och motorcyklar var Ahmed intresserad i sen han var barn och nu vill ha jobba och kunna få tag i sin drömbil (Nissan Skyline R34) och senare efter det kunna köpa en Dirtbike och kunna kör i skogen med några vänner och ha roligt med dom. Han har nyss börjat jobba för postnord och fortsätter att samla upp pengar för att kunna ha råd en dag med sin drömbil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna välkomma nya medlemmar till server och kunna sprida ett bra rykte så att mer personer vill gå med i den här server och att jag vill kunna hjälp person på olika sätt som man inte kan om man inte är medlem

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag vill ha roligt med några/någon av mina vänner och att kunna få nya och fler vänner men också att det är en stor svensk roleplay server som många värkar vara intresserade i.

Hur hittade du Unive? Jag snackade med en kompis och letade efter en svensk roleplay server i FiveM och sen såg jag "Unive Roleplay" längst upp och testade den och jag fastnade på engång.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål, Man har ju flera olika mål men det störst som jag har är nog att kunna skaffa mer fordon och skaffa flera vänner, Men det viktigaste är nog att kunna få mer vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna har roligt med någon eller ensam och kunna skaffa mer vänner för att det är ju en så himla trevlig kommun och om man frågar efter hjälp då oftast hjälper någon en.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka