Nekad Bonking | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bonking

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Notinmyass/

Ditt Hex-ID: 1100001157b70e3

Vad är din discord tagg? Bonking#6666

Vem var det som bannade dig? Ben 10

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? tar bilar, vdmar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hittade en snut bil som var på och upp låst med inget runt den, Så jag tåg den för en liten test tur.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis bråkade i rp:en och han svimmade utanför polis stationen så jag och några andra tog han och körde honom till sjukhuset men när vi kom fram så stod det en polisbil utanför sjukan så efter vi hade lämnandet honom där inne så stack dom andra, och jag var kvar där jag tittade runt och det fanns inget polis runt området så jag hoppade in i bilen och den var på så jag körde runt lite fram och tillbaka, och då stannar jag utanför sjukhuset igen och då hoppar en random person in i bilen och då körde jag lite mer runt, (fortfarande runt sjukhuset) då när vi kom ner lite mer på vägen hoppar han ur ute bilen och jag stannar, och då rullar han under bilen. då sitter jag kvar i bilen för att tänka på vad som nyss hände, efter någon sekund frågar jag "gick det bra?" och han ställer sig upp och springer iväg, Då visste jag inte vad jag skulle göra så jag fortsatte att köra upp och parkerade bilen på samma ställe där den stod och hoppade ute ur den, sen efter det blev jag bannade. försökte att joina/see hur länge jag var bannade för och då kom det fram att jag var bannade för 10 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, förutom med vdmen för att hur räknas det som vdm, han rullade under min bil/polisbilen (som är inte min) och sen springer iväg utan att rp ut det, hur räknas det som vdm. Men med att jag tog snut bilen är det 100% mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången var att jag och min kompis körde runt i hans sport bilar och vi krockade senare han rp ute det men jag glömde bort att gör det tack vare muskel minnet. Den andra gången var att jag körde för snabbt förbi en snut som hade stoppat någon.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns en sak och det är att inte skulle viljat testat/tagit polisbilen och inställt skulle struntat i det och gåt tillbaka till min bil som var vid polis stationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag. En av dom sakerna är att man inte ska ta en bil som man inte äger eller som man inte har tillstånd att köra, för att man kan hamna i stora problem.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka