Inaktuell Bonking | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bonking

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer K

Vad heter du på discord? Bonking#6666

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? vardagar: 16:00 till 22:00-23:00
helger: 11:00-13:00 till 23:00-02:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? För att det känns som man kan göra mer i servern än att bara sitta stilla och vänta tills något händer vid en t.ex som en trainee kan jag flyga och specca personen men som en servervakt så kan man inte göra det och då känns som man kan ha ett störe ansvar inom server.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag tycker att det känns som man kan göra mer en det som man kan. t.ex som en servervakt kan jag bara vara på en plats och är då i person men som en trainee så kan jag flyga runt och specca folk som gör så att man kan see runt hela kartan att personen följer reglarna eller inte. och då tycker jag att det var mer intressantare än att sitta stilla och vänta tills något händer så kan man göra något för att förbättre kommunen i servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på unive i början av sommaren: (har 200 timmar)

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är servervakt och jobbar inom sjukvården

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag är ju servervakt så jag vet hur /ban eller /kick fungerar utan problem. men jag har för mig att man använder /sqlban istället för /ban. men jag har för mig att det finns flera olika saker som /spec /spec (id) /specoff /freeze /toggleid /dv /noclip /who men det finns flera som jag hoppas att jag kan lära mig utan problem

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har Dyslexi som kan göra svårare för mig att skriva t.ex långa meningarna i det här samma hänget.

om ni undrar vad jag menar att jag jobbar inom sjukvården "Har du några tidigare erfarenheter? Jag är servervakt och jobbar inom sjukvården" jag menar med det, att man ser ganska mycket personen som bryter mot reglerna och lallar, failrp och powergamin osv så då vet man hur det ser ut när personer gör det

Tillbaka