Bonking | Ansökan till Ped Karaktär | har gjort ny karaktär m.m. så inte aktuellt med Ped |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bonking

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2006

Vad heter du på discord? Bonking#7107

Ditt Hex-ID 1100001157b70e3

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej, Men jag vet vilken jag vill ha (373)

Vilken ped ansöker du för? Man ::: Gäng, nummer (373) eller ett mc gäng (The Lost MC)

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Den peden som jag ansöker till är klädd i slaggs mc kläder men passar också bra i en bil, varför jag vill ha den, är för att jag är med i ett mc gäng (The lost mc) men vi åker inte mc så himla mycket + om jag lämnar vill jag inte ha lost mc peden, Men jag vill fortfarande ha en ped som är lite mer mc still + är mer annorlunda än en normal karaktär. Så finns det changes att man gå ifrån lost mc så då vill man inte ha den ped men det skulle ändå vara nice.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? För att jag är med i ett mc gäng då blir det bättre rp med en ped karaktär för att man är annorlunda en andra personer (civila) men sen finns det Lost MC ped som skulle vara nice att ha men det finns inte dom bästa + om man lämnar lost kommer det vara tråkigt att ha den peden på sig när man är inte med i gänget. Men jag tror att det skulle bli bättre rp med en ped för att det ska vara olikheter bland olika personer. Samt tycker jag att min karaktär skulle passa bra i den peden.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? För att jag tycker att det kommer bli en bättre rp på olika scenarion med en ped för att man är med i ett mc gäng (lost mc) och då vill man klä sig annorlunda en andra personer samt finns det lost mc ped som man skulle vilja ha men dom ser inte så bra ut + om man lämnar gänget. Men det skulle vara roligt att ha dom för att det finns så himla olikheter bland personer och om alla har en vanlig karaktär blir det lite sämre rp tycker jag personligen.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Att ha så många roliga scenarion som blir roligare när man ser personer se annorlunda ut. Sen finns det olika peds som skulle vara bra att ha genom peds till olika gäng och sånt. Då blir det olikheter bland alla personer.

PS: har dyslexi så lite svårt för mig att skriva på ett mer avancerad sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka