Nekad Bongel | Chef-jobb ansökan [SBstyle]

• Trådskapare Trådskapare Bongel
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
B

Bongel

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mikaelssons Chef

Vad heter du IRL? Johan

Vad heter du på discord? Bongel123

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Lite över en månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att jag kommer vara en aktiv och bra chef, hålla koll på företaget och anställda, om jag märker att företaget börjar bli oaktiva så rensar jag personalen och anställer ny. Eftersom jag redan jobbar där så vet jag hur allt fungerar och jag kommer försöka att göra allt bättre, fast det finns inte så mycket att förbättra. Vad jag vet nu så kommer jag stanna kvar så länge jag kan och vill på företaget och just nu har jag inte några andra tankar på att sluta och byta jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just nu är jag personal ansvarig på mikaelssons så jag vet hur allt fungerar, systemet osv. Innan det så jobbade jag på marja-lisas och där var jag erfaren. Sen i andra server så har jag varit chef på alla möjliga företag.

Hur ofta kommer du vara inne? Som det är nu så kommer jag nog kunna vara inne varje dag, oklart hur länge på varje dag men det brukar alltid bli 2-3 timmar per dag, jag försöker vara så aktiv jag kan och vill.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det kommer jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Jajemen

Nekad, utveckla hela din ansökan mycket mer och skriv mer utförligt. Välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka