Nekad bonezmc415 | Medlem ansökning (e34) [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bonezmc415

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? bonezmc2004

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: johny sins 28 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? farlig , ful, kaxig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bonez MC, född den 21 december 2001 i Sverige, har sina rötter djupt förankrade i den norra delen av landet. Redan i tidig ålder upplevde han en känslomässig avskildhet från omvärlden. Hans barndom präglades av mörka skuggor; en aggressiv far och ett hem präglat av rädsla ledde till att han placerades på ett HVB-hem innan han ens hade blivit tonåring. Vid 15 års ålder bröts den sista kontakten med hans familj. Bonez har fyra yngre systrar, men han är idag ovetande om deras öde. Deras frånvaro har skapat ett frustrerande tomrum som han har försökt fylla med ilska, saknad och strävan efter överlevnad. Efter sin tid på HVB-hemmet fanns det ingen kvarstående trygghet – endast gatan stod till buds. För att klara sin försörjning började han stjäla bilar och anpassa sitt liv efter nästintill omöjliga omständigheter. När han blev äldre, och hans ansikte blev bekant i närområdet, var det tydligt att han inte längre kunde leva som tidigare. Vid 17 års ålder gjorde han sitt första personrån – ett val som drevs av desperation. Trots sin hårda yta döljer Bonez en sårbarhet som sällan uppmärksammas. Särskilt när hans systrar nämns, kan han förlora kontrollen över sina känslor. Han har en kort stubin och reagerar snabbt med ilska, men under ytan finns ett djupt behov av kontakt och tillhörighet. Han finner det svårt att öppna sig, men har en stark längtan efter gemenskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skapa roliga scenarior för både förlorande sida och den vinnande så att alla kan ha en rolig tid. Skapa stora händelser i servern som kommer inte att kunna ignoreras av alla andra. Försöka se till att servern lyckas med att hålla en hög RP nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha roligt och att allt handlar inte om att vinna ett scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man inte får döda någon utan anledning rdm och man får inte döda någon med ett fordon cdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag e stabil
 
Hej,
Utveckla.
Kan du ge exempel på några av serverns regler?
Rättfärdiga din regel, där de inkopplar sig med (fordonet) fel regel.
 
Förklara begreppen/reglerna på ett mer utvecklat sätt.
Du har 24h på dig, du kan kommentera nedanför när du gjort detta.
 
suntförnuft är att man tänker logiskt att man inte tar bilen o kör upp på ett berg i 200 km och Combat logging kan vara att man lämnar spelet mitt i ett scenario eller att man lämnar spelet för att slippa bli lootad och fear rp är att man ska vänja om sitt liv om någon håller en pistol mot mig så ska ja va rädd
 
Nekad
Anledning: Få logs i vår discord, börja rollspela några veckor så vi får perspektiv på hur du rollspelar.
Du kan ansöka igen om 2-3v.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top