Accepterad BoneBob | Ansökan till Servervakt (Borzy kenelbullen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilManBone

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? troy

Vad heter du på discord? LilManBone#9648

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Högst 7h men jag går i skolan hårda föreldrar.
Måndag 16:30-19:30 ibland 21:00 eller tidigare
Tisdag 16:00 - 19:30
Onsdag 16:45-20:30 eller 20:00
Torsdag 15:30-20:00 eller mera eller tidigare
Fredag 17:00-22:00
Lördag och söndag olika men nästan hela tiden
Lördag 16:30-22:00
Söndag 16:00-21:00 eller tidigare

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varierat och lämnat men nu har jag gått allin så ka en månad mm

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan skärmdela sen i muntliga för jag vet ej hur man gör en bild. Jag blev bannad för fel använding av /sme när typ dagen efter jag började med rp.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dem ska smälta in i rpn och dem ska inte leta efter problemen. te.x om någon VDMAR mig och jag klipper det sen svbannar honom för VDM så vissar jag klippet för honom. Jag ska rpa som en vanlig person och kicka/svbanna om dem gör något fel. Jag måste även ta klipp och visa dem vad dem gjorde för fel och fråga varför dem gjorde så. Jag kommer även försöka att smälta in i rpn sen finns det även mycket Copbait och det orkar jag inte med så det kommer sluta med att vi svbannar folk eller kickar dem och tar klipp. En servervakt ska inte göra staff arbete dem ska sitta och titta om dem gör något dåligt med dem som man rpar med. Man ska även ha tålamod om muntliga intervjun och inte vara agresiv och man ska inte lalla häller du ska som SV smälta in i rpn och inte tänka att du är en sv

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag känner själv av att det händer otroligt mycket saker så som RDM, VDM, Copbaiting osv. Jag känner att jag vill ändra på det eftersom jag vill kunna göra servern till en seriös server med seriösa individer i spelar basen. Och för att ibland tar det lång tid för Staffs att svara och komma till platsen där det är något. Så om jag kan bli Helper så kan jag hjälpa folk snabbt och komma till platser snabbt. ag tycker att ni borde välja mig då jag är en otroligt lugn person när det kommer till scenario bråk och liknande i discorden. Jag är en person som vill att alla ska ha kul och vara glada på servern. och då Det är mycket frpa och sådant så kan jag hjälpa om ingen annan är inne. Och det värkar roligt att hjälpa folk och få folk glada så det är också varför jag vill bli Staff för att göra folk glada. Jag vill också bli Staff för ägarna och dom i Staff teamet är sköna personer. Jag vill också bli support frö jag tycker det är kul för jag har varit staff på denna servrn förut. Och det var en rolig grej att holla på med.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Gör inte sitt jobb och te.x ressar sig själv i scenarion samt ger sig själv vapen, mobiler mm ger sig själv saker och är otrevlig om sina ägare och dem som behöver hjälp. Vill inte lyssna på folk och lallar när dem inte ska. Dem ska liksom inte lalla eller banna folk utan anledning och ska vara super trevliga och prat glad. Abuse kan förekomma med att folk spawnar in saker till sina kompisar och lite sånt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka