Nekad Bone | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Troyy3

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199163536631/ tror jag

Vad är ditt namn i verkligheten? Troy

Vad är ditt discord namn? LilManBone#9648

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Albin gustavson. Han var kriminel när han var mindre och hade ne dålig uppväkst. Hans pappa var alkolist och hans mamma knarkare. Albin döda sina föreldrar och bodde ensam från 15 till 17. När han var 17 år då flyttade han till sverige men nu när han är 21 år så flyttade han hit till unive. Albin är också bra med bilar och pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska kunna bidrag med bättre job och ha roligare saker att göra. Jag vill ha medlem för jag ska kunna göra mer möjlig heter och göra roligare saker men mina rp vänner!!!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att göra roliga scenarion och hjälpa folk med att kick starta. Sen kan jag också lära folk hur man kör för att göra bättre rp. oc hgöra roligare för nya.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska tycka det är ett roligt scenario och att båda ska ha kul i det

Hur hittade du Unive? Jag såg på många stream och tänkte jag borde joina unive

Tillbaka