Accepterad Bone | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troyy3

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199163536631/

Vad är ditt namn i verkligheten? Troy

Vad är ditt discord namn? LilManBone#9648

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Åke Bobson (23år) han har en mamma pappa och en brorsa eller hade en pappa och en brorsa Åkes pappa var en advokat och han hade ett viktigt mål nämnligen att hjälpa en kille som hade varit med i en gäng krig och han hade dödat 10+ personer vilket skulle ge han livstid fängelse men om Åkes pappa inte kunde hjälpa han så skulle grabbar koma och skjuta han och Åkes pappa klarar inte av allt så han misslyckas och Åkes familj behöver bo på skyddad indentitet men några utav hans gäng såg Åkes pappa så dom börjar skjuta och Åkes pappa blir träffad och Åkes brorsa men det var inte meningen att Åkes brorsa skulle blir träffad men Åkes mamma och Åke lyckas fly så nu har Åke beslutat att han ska bli medborgare så han kan skaffa jobb för att Åkes mamma blev av med sitt jobb pågrund av händelsen för dom inte ville bli drabbade även fast inget skulle hända så nu ska Åke försöka skaffa jobb som Te.x Polis eller bli krim han kan betala av alla skulder som Åkes mamma har. SLUT

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Själv så tycker jag att jag har bra RP samt välplanerade- och välgjorda scenarion där alla har kul som bidrar i scenariot, vad det än är, bankrån eller bara en liten genomsökning så är mitt mål att göra allas rp “expirience” mycket roligare och bättre. Jag följer alltid reglerna, samt vet vad suntförnuft innebär. Jag har väldigt roliga och väl gjorda karaktärer som har egna tankar och egenskaper. Jag är en snäll och schysst grabb som jag hoppas att staff teamet kommer tycka om. Jag är snäll mot alla inom servern, vad de än tycker eller tänker. Jag har sett videor inom servern och älskar era scripts och folket på eran server, därför söker jag hit!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att göra den bättre och roligare att spela på som tex att folk kanske börjar rp bättre och göra roligare secnarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska tycka att scenen var rolig att det var roligt att roleplaya på unive. JAg tycker också att det är viktigt att både tycker det är roligt.

Hur hittade du Unive? Youtube och många streams.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka