Nekad Bone | Medlem ansökning [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troyy3

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199163536631/

Vad är ditt namn i verkligheten? Troy

Vad är ditt discord namn? LilManBone#9648

Vad är ditt födelsedatum? 23 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Albin Gustavson en 21 årig ny kille till staden men han är inte vem som hälst han är en föredäte mördare som vill ta det lungt och kanske bli polis kasnke jobba som meko vi får se men Albin har ett stort intrese av bilar hans pappa var chef över audi i ett tag. Men Albin döda honom och sin mammal, sen alla poliser är över 10+ i tyskland som han döda när han var 13år. Han kom undan. Han var jävligt rik förr men nu när han flyttade så blev han av med alla pengar. Albin ville bli ny person och ville börja jobba och bli snäll till alla och bli inocent.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag ska kunna få lite fördelar med jobb och göra roligare saker på unive roleplay. Som att skaffa jobb som att jobba på falk eller vianor och Meko. Jag vill också skaffa mer vänner och bli bättre på jobben så jag kan få pengar och hjälpa folk som måste få hjälp. Sen måste jag hjälpa folk att få mobiler och att selja biliga bilar och sont osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att göra Unive roligare till nya personer och att göra det roligare för nya roleplayare att ha kul som att göra scenarios med dem och hjälpa dem med en kick start!!!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska tycka att scenen var rolig att det var roligt att roleplaya på unive. JAg tycker också att det är viktigt att både tycker det är roligt.

Hur hittade du Unive? Jag såg det på youtube och twitch från Te.x Lexy. Och från VOID.

nekad utveckla berätta om din karaktär försök igen om 24 timmar MVH Medlemskap Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka